Ervaring

Het is nu net iets meer dan een maand geleden, een maand geleden dat wij voor de tweede keer contact hebben gehad met Cavalli.

Zij hebben ons tot twee maal toe geholpen, en dat hebben zij op de meest unieke wijze gedaan.

Toen wij voor de tweede keer contact hadden, was onze moeder net overleden. Nicole ontving ons op de meest liefdevolle wijze. Alles achter de schermen hebben de dames van Cavalli zo onwijs professioneel en mooi uitgevoerd!

Voor de receptie hebben wij ons huis laten omtoveren tot een borrel-ruimte. De dames van Cavalli hadden een cateraar geregeld en die hebben ons hele lekkere hapjes en drankjes voorgeschoteld, waardoor de receptie een echte viering werd van mijn moeders leven. Nu een maand later kan ik nog steeds niet beschrijven hoe goed het voelt dat het afscheid zo is verlopen, hoe dankbaar ik ben voor de steun die wij hebben gekregen voor, tijdens en na de begrafenis en hoe dankbaar ik ben dat zij ons hebben geholpen!

 

Nick Bax, Den Haag

Andere ervaringen

Het is twee maanden geleden dat mijn allerliefste Michiel (Brink) is overleden.


Ik wil je graag vertellen dat jouw warmte, toewijding en zorgzaamheid me zo zijn bijgebleven. In ons immense verdriet nam jij ons bij de hand. Dat voelde veilig.Je stond naast ons, niet alleen als uitvaartverzorgster, maar vooral als mens.
We kijken terug op een waanzinnig mooi afscheid. Je voelde haarfijn aan wat bij ons en vooral bij Michiel paste. Daar zijn we je enorm dankbaar voor. Je bent een bijzonder mens Amber. Lieve groet,



Pauline Hogeweg, Utrecht

Onlangs overleed Paul, mijn man. Het hospice adviseerde mij om contact op te nemen met Cavalli Uitvaartbegeleiding.

Via het eerste prettige contact met Amber nam Lonneke het van haar over. Het contact met Lonneke was gelijk warm!

Er werd met onze meegedacht en alle mogelijkheden werden op een rijtje gezet. Met een lach en een traan werd alles georganiseerd.

De uitvaart zelf was precies naar wens van Paul. Groots en meeslepend! We kijken er met enorm veel voldoening op terug en zijn Lonneke dankbaar voor de fijne ondersteuning!

Barbara van de Plassche-Kleijn, Bilthoven