Ervaring

Wij willen jullie bedanken voor de goede zorgen. Wat zijn jullie ontzettende lieve meiden en hebben jullie ons ontzettend fijn begeleid in dit traject.

Meedenkend, persoonlijk en meelevend zijn de juiste woorden die wij voor jullie diensten hebben.

Nogmaals bedankt.

 

Familie van den Berg, Groenekan

Andere ervaringen

Lieve Nicole, ik wil je nogmaals heel erg bedanken voor alles wat je hebt gedaan en nog doet voor mijn lieve vader, mama, voor mij, Romy, Charlie en de rest van ons gezin.

Jouw hulp, steun, begrip, warmte en zorg zijn van onschatbare waarde in deze verdrietige tijd. Ik ben zo blij dat ik je heb leren kennen en begrijp volledig waarom mijn ouders jou hebben gevraagd om alles te regelen.

 

Patricia Couwenberg, Den Haag

Beste Hanneke,

Ik wil je hartelijk danken voor de hele fijne uitvaartbegeleiding van Jolanda. Vanaf het eerste contact moment was alles heel goed verzorgt.
Je advies om de uitvaart te organiseren in Drakenburg was helemaal top. Je hebt je goed verplaatst in ons idee hoe we de uitvaart wilde organiseren en daar paste jouw idee van Drakenburg helemaal in.
We hebben op een prachtige manier het leven van Jolanda kunnen “vieren”. De vele mensen die aanwezig waren, waren unaniem positief over de locatie en de manier hoe jullie alles hadden georganiseerd.
Dat Jolanda vooraf de uitvaart een paar dagen in het boshuisje mocht liggen was ook erg fijn hierdoor konden familie en vrienden ook nog persoonlijk afscheid nemen.
Ook de nazorg en je zeer persoonlijke begeleiding heb ik als heel erg prettig ervaren. Ik kan/zal jullie bij iedereen aanraden.
Nogmaals mijn hartelijke dank!
Jeroen Kers, Amersfoort