Ervaring

Zeer benieuwd naar wat er komen zou, begon ik ons gesprek. Al meteen voelde ik me op mijn gemak, wat kwam door de rustige en prettige rustgevende, belangstellende benadering van Nicole.

Zij gaf me alle tijd om over haar vragen na te denken en zij gaf veel ruimte voor mijn emoties. Het gesprek verliep heel prettig. Nicole nam alle tijd en gaf mij de ruimte. We zijn tot een geweldig mooi resultaat gekomen. Ik heb een heel tevreden en voldaan gevoel. Dank aan Nicole.

 

Dorée Scheepmaker, Hilversum

Andere ervaringen

Ter voorbereiding op het overlijden van mijn man heb ik contact gehad met Amber. Vanaf het eerste moment had ik het gevoel dat ik de juiste organisatie had gevonden. Het gesprek dat volgde gaf hetzelfde beeld en gaf het vertrouwen om de uitvaart via Cavalli te laten lopen. Elk detail, elke wens, de uitvoering en liefdevolle betrokkenheid – alles klopte in de samenwerking.

Geen moment heb ik me druk gemaakt of het allemaal goed ging. Het ging perfect. We hebben een prachtig afscheid gehad –  hoe verdrietig het ook was – de herinnering blijft voor eeuwig en draag ik bij me. Mocht jezelf voor de moeilijke en verdrietige keuze staan om een afscheid te regelen, overweeg dan zeker een kennismaking met Cavalli.

Els Reinders, Amsterdam

Beste Lonneke en Amber,

Ik zit inmiddels op Schiphol, te wachten op mijn vlucht terug naar Panama.Ik wil jullie en al jullie collega’s nog graag vanuit het diepst van mijn hart bedanken voor wat jullie voor ons gedaan hebben. Ik zag al jaren enorm op tegen het moment van afscheid maar vanaf het eerste telefoontje zondagavond met Amber, vlak na het overlijden van onze moeder, tot aan de omhelzing van Lonneke vrijdagavond toen alles klaar was, voelde alles goed.

En de afscheidsbijeenkomst was helemaal perfect. Het heeft een diepe indruk op mij gemaakt. Jullie hebben een bijzonder beroep en jullie oefenen het op een hele bijzondere manier uit, met veel welgemeende empathie en tegelijkertijd gepaste afstand en professionaliteit. Ik vond het heel mooi en zal het nooit vergeten.

Het gaat jullie goed!

Allerbeste groet

Han Lindeman, Bilthoven