Ervaring

We kwamen in contact met Amber, na een zware en donkere periode. Gelijk bij binnenkomst voelde het fijn en warm aan. Wat een lieve vrouw!

Het was raar en lastig maar tegelijkertijd ook mooi. Een uitvaart plannen voor je moeder terwijl ze nog leeft… Ze sloot niet alleen mijn moeder in haar hart, maar ook mij en mijn zus. Naast de goede begeleiding die ze gaf, dacht ze echt met ons mee, stond ze elk moment voor ons klaar. De tijd en aandacht die ze heeft besteed, maakte het afscheid in crematorium Daalwijck extra mooi.

Ook mooi is dat ze buiten het ‘boekje’ kan werken en echt oor heeft naar de wensen die we hadden, die voor haar grotendeels nieuw waren. Amber, de vrouw die altijd in het zwart gekleed is, was voor ons een licht puntje in het donker. Dankjewel, je bent geweldig!

 

Chico Ringeling, Utrecht

Andere ervaringen

Ter voorbereiding op het overlijden van mijn man heb ik contact gehad met Amber. Vanaf het eerste moment had ik het gevoel dat ik de juiste organisatie had gevonden. Het gesprek dat volgde gaf hetzelfde beeld en gaf het vertrouwen om de uitvaart via Cavalli te laten lopen. Elk detail, elke wens, de uitvoering en liefdevolle betrokkenheid – alles klopte in de samenwerking.

Geen moment heb ik me druk gemaakt of het allemaal goed ging. Het ging perfect. We hebben een prachtig afscheid gehad –  hoe verdrietig het ook was – de herinnering blijft voor eeuwig en draag ik bij me. Mocht jezelf voor de moeilijke en verdrietige keuze staan om een afscheid te regelen, overweeg dan zeker een kennismaking met Cavalli.

Els Reinders, Amsterdam
Het is twee maanden geleden dat mijn allerliefste Michiel (Brink) is overleden.


Ik wil je graag vertellen dat jouw warmte, toewijding en zorgzaamheid me zo zijn bijgebleven. In ons immense verdriet nam jij ons bij de hand. Dat voelde veilig.Je stond naast ons, niet alleen als uitvaartverzorgster, maar vooral als mens.
We kijken terug op een waanzinnig mooi afscheid. Je voelde haarfijn aan wat bij ons en vooral bij Michiel paste. Daar zijn we je enorm dankbaar voor. Je bent een bijzonder mens Amber. Lieve groet,



Pauline Hogeweg, Utrecht